четвер, 30 березня 2017 р.

Відкриваємо "Планету Одеса" в бібліотеці!

В Універсальній читальній залі та інформаційному центрі "Тиждень дитячої книги" проходить під гаслом: "Місто зустрічі - Одеса!" Третій рік існує в бібліотеці творче об'єднання читачів "Бюро юних краєзнавців". 

За цей час юні гіди-краєзнавці напрацювали багатий досвід та знання з історії рідного міста: склали тематичні паспорти  пам'ятників, створили авторські міні-екскурсії в паперовому та електронному форматах. З нагоди тижня дитячої книги краєзнавці поділилися своїми знаннями з усіма користувачами бібліотеки.





 
Влад розповідає історію Старобазарного сквера молодшим користувачам.



Катя  та Роман проводять майстер-класи зі складання авторських міні-екскурсій.

Читачі-діти з задоволенням  освоюють у бібліотеці IT-технології, процюючі у тренді міської програми 
"Я- одесит".

Своїми творчими надбаннями юні краєзнавці демонструють свій патриотизм та зміцнюють туристичний імідж нашого міста.

модератори блогу



11 коментарів:

  1. Поздравляю за такое торжество, но жаль что меня там нет

    ВідповістиВидалити
  2. Я очень хотел быть на этом мироприяти там было наверно интересно. От Самвела

    ВідповістиВидалити
  3. Я очень рад что я один из представителей презентаций и могу поделться своими впечятлениями
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  4. Очень интересная тема для мероприятия:)
    Мирослав

    ВідповістиВидалити
  5. каждый Одесит должен знать историю своего города!

    ВідповістиВидалити
  6. Я очень рад что я один из представителей презентаций и могу поделться своими впечятлениями

    ВідповістиВидалити
  7. Я думую что та было интересно жалко что меня небыло там

    ВідповістиВидалити
  8. Я очень хотел быть на этом мироприяти там было наверно интересно
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  9. Мені сподобався канал Дядюшкі Стіва
    славик1234

    ВідповістиВидалити