четвер, 8 червня 2017 р.

Незвичайні зустрічі у бібліотеці на літніх канікулах!


В Універсальній читальній залі дитячої бібліотеки відбулася одна із чудових зустрічей учнів одеської школи №39 з богатирем України Миколою Антоновичем Пасічником.

Наставник кількох поколінь, майстер спорту СРСР Микола Пасічник розповів хлопцям, як стати богатирем.



Він провів випробування серед хлопців на силу та витривалість. Змагалися команда хлопчиків та команда дівчаток. Найсильніші та найшвидші отримали грамоти та медалі.

Микола Антонович не тільки розповів, а й показав дивовижні можливості людини: гнув товсті смуги, закручував у вузли величезні цвяхи, одним рухом руки розривав цілу колоду карт!


"Богатирем може стати кожен із вас,
але найголовніше у спорті це дисципліна та ще раз дисципліна!"

До нових, цікавих зустрічей у нашій бібліотеці!




11 коментарів:

  1. очень интересно
    Ваня

    ВідповістиВидалити
  2. я ученица Николая Антовича. мне очень понравилось на мироприятие.
    ВАЛЕНСИЯ

    ВідповістиВидалити
  3. я хотел быть таким как Николай Антонович Пасечник
    Андрей.

    ВідповістиВидалити
  4. Я была там мне очень понравилось

    Катя

    ВідповістиВидалити
  5. я хотел быть таким как Николай Антонович Пасечник

    ВідповістиВидалити
  6. я б тоже хотел б быть богатырем

    ВідповістиВидалити
  7. На летних каникулах в библиотеке хорошо.

    ВідповістиВидалити
  8. хОРОШО БЫТЬ СИЛЬНЫМ.

    ВідповістиВидалити
  9. Я была там,ТАМ ХОРОШО.

    ВідповістиВидалити
  10. я знаю николая пасечника
    Ваня

    ВідповістиВидалити