середу, 9 серпня 2017 р.

Успішний серфінг на "Зеленій хвилі"

Настав час радіти та вітати переможців VI Конкурсу цифрового малюнку IPARUS.
Усі семеро учасників фіналу були на висоті, хоч часу тренуватися та малювати на планшеті залишалося два дні.



І ось час "Ч" настав-
Четверте серпня.




Після малювання побували на Презентації нової книги дитячої письменниці та друга нашої бібліотеки Інни Іщук. Вчилися писати вірші.


Нагородження у літературному музеї


В очікуванні дива!



Платон Г. – переможець у літературному конкурсі
"Море талантів"


Наші майстри цифрової ілюстрації:
Ростислав Д. - 1 місце та преміальний IPAD за ілюстрацію до повісті Дж.Толкієна "Хоббіт";
Микола М. - 2 місце та преміальний смартфон за малюнок до казки К.Чуковського "Крокодил"
Молодці хлопці! Вітаємо!

Фоторепортаж з місця події провели Поліна та Оля



14 коментарів:

  1. я бы хотел бы пойти но я низнал когда будет но я думаю что там было интересно

    ВідповістиВидалити
  2. все кто выиграл приз поздравляю Вы молодцы
    Катя Котя

    ВідповістиВидалити
  3. Я бы тоже хотела участвать конкурсе

    ВідповістиВидалити
  4. Поздравляю всех кто выиграл в конкурсе
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю все молодцы класна Алёна

    ВідповістиВидалити
  6. все кто выиграл приз поздравляю Вы молодцы
    От Марка

    ВідповістиВидалити
  7. Победители молодцы.Катя

    ВідповістиВидалити
  8. Победители молодцы и я ними гаржусь ЖОРА

    ВідповістиВидалити
  9. Победители молодцы мне нравится все рисунки очень красивые рисунки Алёна

    ВідповістиВидалити
  10. Прикольно нарисовали я считаю что они заслужили ети победы
    Катя

    ВідповістиВидалити
  11. я люблю рисавать
    Арье

    ВідповістиВидалити
  12. Я бы тоже хотела выиграть

    ВідповістиВидалити
  13. Уменя тоже много талантов

    ВідповістиВидалити
  14. Я хожу в художествиную школу.
    Vlada.

    ВідповістиВидалити